середа, 28 березня 2018 р.


Від логопедичного супроводу до комплексної взаємодії
Відповідно до річного плану роботи Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на базі логопедичного пункту управління освіти, молоді та спорту Богородчанської районної державної адміністрації 1 березня 2018 року проведений обласний семінар учителів-логопедів.
Практична частина семінару була представлена в дошкільному навчальному закладі №4 «Зірочка» та дошкільному навчальному закладі №2 «Сонечко» смт. Богородчани.
З вітальними словами до учасників семінару звернулася директор ДНЗ №4 «Зірочка» Л. Микитюк, яка окреслила основні напрямки діяльності педагогічного колективу закладу.  Методист районного методичного кабінету
І. Семенишин презентувала учасникам семінару особливості організації співпраці адміністрації, методичної та логопедичної служб в освітньому процесі.
Цікавим власним досвідом щодо організації комплексного  корекційного впливу на дитину із загальним недорозвитком мовлення після кохлеарної імплантації поділилася М. Василів, завідувач логопедичного пункту управління освіти, молоді та спорту Богородчанської районної державної адміністрації та М. Кофлюк, мама слухопротезованої дитини.
О. Кисиличак, учитель-логопед логопедичного пункту, провела фронтальне групове лексико-граматичне заняття з дітьми старшої групи із нерізковираженим загальним недорозвитком мовлення з теми «Тварини наші друзі».
Також М. Цьомко, учитель-логопед логопедичного пункту, провела з учасниками семінару ділову гру «Логопедичні витинанки».
Н. Шеремета, методист інституту післядипломної педагогічної освіти, звернула увагу на особливості організації логопедичного супроводу в сучасних освітніх умовах. О. Липка, методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, ознайомила з особливостями організації корекційно-розвиткових занять в умовах інклюзивного навчання.
Учасники семінару підкреслили важливу роль учителя-логопеда логопедичного пункту в освітньому процесі. Адже чисельність дітей, які потребують корекційної логопедичної допомоги, щороку зростає й порушення мовлення дітей виявляються у несформованості всіх операцій мовної діяльності. Недостатня сформованість усного мовлення, оптико-просторового сприйняття ведуть до порушень писемного мовлення. У зв'язку з цим виникає потреба усунення даних проблем у дітей дошкільного віку та  учнів молодших класів.
Слід зазначити, що вчителі-логопеди логопедичного пункту та логопедичної групи району постійно виконують роботу, спрямовану на максимальну корекцію вад розвитку мовлення дітей, працюють в тісному контакті з педагогами, надають консультації педагогічним працівникам та батькам по використанню спеціальних методів і прийомів з надання допомоги дітям, що мають недоліки у мовленні.

Немає коментарів:

Дописати коментар